Robsten interview

Kto trávi viac času úpravou vlasov?
Kristen: Rob!
Robert: V tomto som čudný...niekedy pri sebe neznesiem maskérov.Urobím proste čokoľvek, aby som sa vyhol tomu ,aby ma niekto upravoval!

Kto je súťaživejší?
Kristen: Rob.Je detinský v každom bode jeho života. Doslova začne kvákať niečo iným hlasom,ak niečo vyhrá. Znie ako päťročný.hh!
Rob: Alee! Povedal by som ,že je to vyrovnané.

Kto je športovo nadanejší?
Kristen: Ja!Rob sotva preskočí švihadlo.haha! Volám ho Flippy,pretože vždy,keď sú bojové a vytrvalostné skúšky kvoli filmu,tacká sa dookola a tvári sa ako tučniak.hh! A, OMG, keď sa pokúša behať! To by ste mali vidieť!
Rob: Určite Kristen vyzerá vo filme omnoho atletickejšie než ja.Ale ja mám byť super hrdinom hh!

Kto je sebeckejší?
Kristen: Mala by som povedať,že on.Dúfam ,že tiež povie seba.hh! Vždy, keď sa pozrie do zrkadla,upraví si vlasy a prezerá sa!
Rob: Remíza! Obaja sme dosť namyslení.Jej ego je síce väčšie ako moje, ale moje dosiahlo maximum,haha! Moje je také nestálejšie,ale može sa dostať do bodu, keď si myslí,že je božské.Samozrejme ,len v mojích očiach.Občas si poviem ,že ....wow,som cool,haha!

Kto je viac na googli?
Kristen:Rob.
Rob: Ale ja mám dojem,že viac ty!Ak pri tom prichytíme jeden druhého ,hádame sa,že bože...zas pozeráš svoje stránky?! A ten druhý potom vždy predstiera,že píše esemesky.

Kto je lepším hudobníkom?
Kristen:Rob,je skvelý spevák

Kto je spoločenskejší?
Rob: Bol som,ale už nie som.Kristen je teraz trochu otvorenejšia.

Kto celý ten chaos okolo vás a slávu berie s väčším nadhľadom?
Kristen:Kto dokáže niečo hodiť za hlavu? Určite ja. On je veľmi citlivý.Jeho ego je krehké,hh!

Kto je poverčivejší?
Kristen:Rob.Je trochu viac paranoidný,takže aj viac verí na povery.
Rob:Súhlasím! Verím v karmu a tak.Ale myslím ,že je o tom,že som viac idiot ako poverčivý,hh!

0 comments:

Post a Comment