Robert Pattinson “Really Likes Babies”; Kristen Stewart “Couldn’t Pick Up the Kid” in ‘Twilight’

Kristen Stewart a Robert Pattinson sa dostali do praxe byť spolu rodičmi v "Twilight ságe: Breaking Dawn" ! Kristen si vyskúšala materstvo a dozvedela sa ,že zdvihnutie detí si vyžaduje veľa síl, zatiaľ čo Rob na druhej strane objavil ,že skutočne rád prácuje s deťmi !

Počas "Twilight" tlačovej konferencie na Comic-Con 21.júla sa reportér pýtal , ktorá scéna filmu bola najnepríjemnejšia ?
"Niekedy som nemohla zdvihnúť dieťa," povedala Kristen (Bella)
K tomu Rob vypukol smiechom .
"Bolo to inak !" povedala Kristen . "Mali sme Mackenzie Foy , ktorá bola najlepšie dieťa vôbec. Potom sme mali ďalšie malé dievčatá , ktoré hrali mladšiu verziu Mackenzie ...no boli väčšie než ja, aspoň v niektorých prípadoch ."
"Pravdepodobne budete chcieť vedieť odpoveď ´robiť milostnú scénu bolo divné´,ale nie, " dodala Kristen .
Keď sa mladý fanúšik spýtal Roba, ako by sa mu páčilo mať deti s Bellou.
"Pohľad na vašej tvári naznačoval ,že sa ma pýtate na niečo iné ," povedal Rob so smiechom ."Nie ,neviem .Skutočne mám veľmi rád deti .A tak sa mi aj páčilo robiť scény s nimi. Bola to naozaj zábava ."

0 comments:

Post a Comment